FFCreation – Warszawska agencja reklamowa obchodziła swoje 4 urodziny. Dla FFCreation najważniejszym osiągnięciem jest wprowadzanie na rynek Polski 3 dużych brandów. Pierwsze było Heyah. W zeszłym roku Axa Ubezpieczenia. A obecnie Nadchodzi4, które teraz przekształciło się w PLAY.
FFCreation rozwija usługi reklamowe, takie jak: buzz marketing, komunikacja mobilna czy filmy viralowe. Usługi te intensywnie integruje z działaniami w mediach tradycyjnych (ATL, BTL).Istotnym elementem działań FFCreation jest także wymyślanie i organizacja akcji event-marketingowych.
Niedawno FFCreation wprowadziła nową, kompleksową identyfikację wizualną, zmieniając zarówno logo, jak i kreację komunikującą. Obecnie brzmi ona: „agencja reklamowa w nowych mediach”, z rozwinięciem „kreacja-technologia-strategia-jakość”. Z 2-osobowej spółki FFCreation rozwinęło się do agencji, która angażuje na stałe blisko 35 osób. „Intensywne zmiany w strukturze agencji i poszerzenie zakresu działań o kolejne sposoby komunikacji, przynoszą pozytywne rezultaty” – stwierdza Marek Piotrowski – dyrektor zarządzającyFFCreation.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.