„Clin – czyste okna na wiosnę” – dobiega końca akcja organizowana przez agencję experiential marketingu EMLab dla firmy Henkel, producenta preparatu do mycia okien Clin.
Jeszcze do końca miesiąca każdy ma szansę na darmowe mycie okien. Akcja skierowana jest do mieszkańców Warszawy, Poznania, Wrocławia, Krakowa i Trójmiasta. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest wysłanie SMS na odpowiedni numer, jak najszybciej po jednej z konkursowych godzin i udzielenie prawidłowej odpowiedzi na pytanie. Akcja trwa od 12 marca.
EMLab odpowiedzialny jest za część kreatywną, realizację i nadzór nad akcją „Clin – czyste okna na wiosnę”. Agencja przygotowała również stroje ekip myjących okna, kreację materiałów reklamowych (ulotek, plakatów) i kreację reklamy na autobusach w wybranych miastach w Polsce. Akcję wspierają dodatkowo spoty radiowe i promocja w programie Poranna Demolka w Radiu Eska.
W pierwszy weekend akcji udało się wyczyścić okna na błysk 285 zwycięzcom. Łącznie – Clin z EMLabem – planują umyć okna w 1080 mieszkaniach. Do dziś do godziny 17:00 w akcji odnotowano 5352 zgłoszenia.
„Cieszymy się, że udało nam się przekonać klienta do odważnej i niestandardowej akcji. Forma prowadzonych aktywności pozwala nam na bardzo bliski kontakt z konsumentem i bezpośrednią budowę relacji. Jednocześnie wsparcie w mediach i przy wykorzystaniu outdoor’u buduje szeroki zasięg akcji, którego brak często jest zarzucany działaniom niestandardowym oraz eventowym” – mówi Julian Kozankiewicz, Partner Zarządzający EMLab.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.