Z myślą o wszystkich osobach interesujących się modą i poszukujących wsparcia podczas zakupów internetowych, z początkiem czerwca uruchomiona została platforma agregująca sklepy internetowe – MODILE.PL.
W serwisie zintegrowanych jest prawie 200 tys. produktów z kategorii odzież, obuwie i akcesoria, które pochodzą z popularnych (m. in. Answear, Zalando, Bon Prix, LPP, Wittchen) oraz mniej znanych sklepów internetowych. Produkty można wyszukiwać oraz porównywać na podstawie wielu kryteriów, w tym ceny. Serwis MODILE.PL skierowany jest nie tylko do kobiet, które dokonują regularnych zakupów w sieci. W ofercie zakupowej dostępna jest także gama produktów dla mężczyzn oraz dzieci.
Projekt MODILE.PL realizowany jest z prywatnego kapitału. Inwestorami są m. in. Tomasz Klukowski oraz jeden z funduszy zarządzanych przez TFI OPOKA. W skład zarządu spółki, będącej właścicielem serwisu, wchodzą Marcin Klukowski oraz Tomasz Litwiniuk, którzy od 2008 roku wspólnie prowadzili i rozwijali projekt TotalMoney.pl.
W pierwszej fazie rozwoju, działania spółki będą nakierowane na zwiększanie zasięgu serwisu MODILE.PL oraz zintegrowanie kolejnych sklepów. Celem jest stworzenie platformy agregującej jak największą ilość produktów z odzieżą, obuwiem i akcesoriami. Do budowy zasięgu serwisu przyczynią się nie tylko własne, unikalne treści o poradniczym charakterze czy narzędzia dla użytkowników (m. in. możliwość tworzenia własnych zestawów i stylizacji w swoim profilu), ale także działania autopromocyjne z wykorzystaniem social media.
Promocję projektu swoim wizerunkiem wspierają Izabella Krzan – Miss Polonia 2016 oraz Robert Kapica – zwycięzca światowego konkursu The Look of The Year 2016.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.