Dostawca Internetu – Air Bites Polska (ABP)uruchomił dla użytkowników swojej sieci piąty z kolei hub Direct Connect. Budowa internetowej społeczności lokalnej jest w tej chwili jednym z priorytetów firmy. ABP planuje także wejście z usługami do nowych miast, a już wkrótce następne zmiany produktowo/promocyjne na korzyść abonentów.
ABP sukcesywnie realizuje plan budowy społeczności lokalnej w ramach własnej infrastruktury. Plan ten rozpoczął od uruchamiania hubów Direct Connect, a docelowo pojawić się powinny również: łączący wszystkich użytkowników ABP portal, serwery gier oraz produkty dostępowe ukierunkowane na wymianę danych pomiędzy użytkownikami sieci lokalnej. Aktualnie został uruchomiony już piąty hub DC, tym razem w Sanoku, jednej z najświeższych lokalizacji sieci ABP, w której liczba Klientów niezwykle dynamicznie wzrasta. Cztery inne huby działają od stycznia 2007r. w Krakowie, Poznaniu, Piasecznie, Zdzieszowicach i z dnia na dzień zyskują coraz więcej aktywnych użytkowników.
Nasi Klienci mogą spodziewać się stałej ekspansji usług promujących rozwój społeczności lokalnej wewnątrz naszych sieci. Pragniemy umożliwić im bezpośrednią wymianę danych między sobą z prędkością nawet do 100 Mb/s – mówi Rafał Pasterczyk, Dyrektor ds. Rozwoju Air Bites Polska. Chcemy udostępnić naszym Klientom wszelkie możliwe narzędzia pozwalające na wzajemne poznanie się, rozmowę oraz wymianę danych ze znacznie większą prędkością niż ściągane z Internetu za pośrednictwem wykupionej przepustowości. Takie działanie ma nas docelowo wyróżniać spośród innych ogólnopolskich dostawców Internetu, których technologie w większości nie dają takich możliwości – dodaje.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.