Podstawowym zadaniem Systemu jest wspieranie pracy sprzedawców i kierowników salonów dealerskich Nissana. Jego wykorzystanie usprawnia obsługę, zarówno podczas wizyty klienta w salonie, jak i przy kontakcie telefonicznym.
Sprzedawca ma dostęp do obszernej bazy danych o klientach, począwszy od historii kontaktów, poprzez ich preferencje, po różnego rodzaju uwagi. System wspomaga również zarządzanie relacjami z klientami, czyli w części jest narzędziem klasy CRM.Integralną częścią systemu jest program „Dealer/Sprzedawca” przeznaczony dla poszczególnych placówek sprzedaży.
Aplikacja posiada intuicyjny interfejs użytkownika, oparty na systemie zakładek i przewijanych okien, Jej działanie nie jest uzależnione od stałego połączenia z Internetem, dzięki czemu dealerzy mogą pracować off-line. Do zarządzania wszystkimi użytkownikami systemu, a także do wspomagania działalności działów marketingu i sprzedaży, służy „Panel Administracyjny”. Prosta w użytkowaniu aplikacja internetowa ułatwia pracownikom firmy m.in. sporządzanie raportów dotyczących potencjalnych klientów. Mogą oni w ten sposób sprawdzić np. ile osób jest zainteresowanych danym modelem i jaki jest ich ulubiony kolor samochodu.
System Ekstranetowy wspomaga pracę sprzedawców i dealerów firmy Nissan. System Ekstranetowy został opracowany zgodnie z wymaganiami GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych). Duży nacisk położono na bezpieczeństwo danych przechowywanych na komputerach w salonach dealerskich i serwerze. Dane przesyłane w systemie są szyfrowane, a dostęp do nich jest kontrolowany za pomocą loginów i haseł. Informacje o klientach są wprowadzane do Systemu tylko za zgodą osób ankietowanych.Założenia Systemu Ekstranetowego Nissan zostały opracowane przez K2 we współpracy z agencją reklamową Doug Faber Family, obsługującą Nissan Poland.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.