Strona – www.artegence.com – została nagrodzona po raz drugi. Po wygraniu Kreatury w kategorii reklama własna, zdobyła kolejną nagrodę w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007 organizowanym przez Klub Twórców Reklamy we współpracy ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych.
Praca zatytułowana "2.0 dla nas!" w nawiązaniu do nurtu Web 2.0, została zgłoszona do konkursu KTR 2007 w kategorii Nowe Media, B2B.
Zadaniem postawionym przed serwisem było poinformowanie rynku o nowej strategii agencji, która w drugiej połowie ubiegłego roku postawiła na usługi budowania internetowych społeczności.
Nowa strategia jest komunikowana m.in. na poziomie filmów prezentowanych na stronie, z których wszystkie obrazują zjawisko powstawania nawet najdziwniejszych, lokalnych mikrospołeczności. Nakręcenie filmu z udziałem babć na wsi pod Wrocławiem prezentowanego na serwisie Artegence poprzedził casting w Warszawie i Wrocławiu. Przy produkcji filmu pracowało ponad 30 osób.
Babcie, które prowadzą między sobą dziwaczną grę, stały się rozpoznawalną twarzą agencji.
Autorami strony są: dyrektor kreatywny Bartłomiej Wyszyński, copywriter: Bartłomiej Wyszyński, designer: Bartosz Storożak. Zdjęcia wykorzystane na serwisie WWW zrobił Bartek Pogoda. Programistą był Marcin Truszel.
Do konkursu KTR 2007 napłynęły 524 zgłoszenia w 9 kategoriach, w tym 69 w kategorii Nowe Media, w której nominowano 21, a nagrodzono 10 prac.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.