IdoSell Shop (dawniej IAI-Shop.com) opracowało nowe podejście do tematu budowania wiarygodności sklepu internetowego.
Jako operator systemu kontrolującego proces wysyłki, IdoSell Shop kontroluje automatycznie cały proces realizacji zamówienia przez sklep internetowy. Wśród kontrolowanych parametrów znajduje się również ilość wysyłek oraz ich terminowość (czyli zgodność z podawanymi przez sklep informacjami). IdoSell Shop uwzględniło także szereg innych kryteriów proklienckich, takich jak nacisk na bezpieczeństwo zakupów poprzez certyfikaty SSL, czy dostarczanie przesyłki do paczkomatów i ułatwienia związane z dokonywaniem zwrotów.
Jeżeli sklep spełnia wszystkie kryteria, a przede wszystkim wysyła wszystkie zamówienia w deklarowanym czasie przez przynajmniej 3 miesiące – otrzymuje od IAI specjalny tytuł SuperFair.Shop. Kontrola jakości sklepu jest automatyczna, a dzięki temu ma być obiektywna. Żaden z użytkowników ani właścicieli sklepu nie ma możliwości sztucznego wypłynięcia na poziom oceny sklepu. Osiągnięcie tytułu SuperFair.Shop wiąże się z długofalowym dbaniem o jakość obsługi klienta, dlatego sklep który przestanie realizować założenia programu (czyli np. terminowo wysyłać paczki swoim klientom), zostaje pozbawiony tytułu na minimum 3 miesiące.
Formuła programu nie umniejsza jednak niczego pozostałym sklepom, które nie spełnią jednego lub wielu z kryteriów SuperFair.Shop. IdoSell Shop wierzy, że z czasem konsumenci zaczną zwracać coraz większą uwagę na rekomendacje od zaufanej trzeciej strony, jaką w tym przypadku jest IAI, polskim spółka giełdowa, stojąca dzisiaj za plecami ponad 4000 sklepów internetowych sprzedających na ponad 5 miliardów złotych rocznie. Wszystkie kryteria oceny sklepów oraz informacje o podnoszeniu wiarygodności sklepu można znaleźć na stronie: SuperFair.Shop.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.