Więcej informacji i mniej kliknięć. Tak w skrócie można podsumować wiosenne nowości, które dla swoich użytkowników wprowadziło Ceneo.pl.
Jeden z najpopularniejszych serwisów e-commerce w Polsce ten rok rozpoczął od rozwijania funkcji opinii o produktach oraz ułatwień przy wyborze dostawców. Użytkownicy czytając komentarz, dostają informację, po jakim czasie od zamówienia produkt został oceniony.
Każdego dnia klienci zostawiają w naszym serwisie setki tysięcy nowych Zaufanych Opinii o produktach i sklepach. Udostępniając nowe dane, zwiększyliśmy ich atrakcyjność. Klienci mogą bowiem jeszcze łatwiej ocenić, czy opinia jest dla nich przydatna – wyjaśnia Karolina Kowal, product owner w Ceneo.pl.
Posiadacze konta w serwisie Ceneo.pl, bez dodatkowych ruchów myszką, sprawdzą też, czy sklep wyśle do nich produkt za pomocą ulubionej firmy kurierskiej lub paczkomatu. Wystarczy wskazać taką metodę w swoich ustawieniach a później przy ofertach wypatrywać nowej czerwonej ikonki w kształcie paczki z sercem.
Serwis ułatwia też polowanie na okazje i odnajdowanie ulubionych produktów w sklepach. Znane wszystkim czerwone serduszko, za pomocą którego posiadacze kont na Ceneo.pl oznaczali ulubione produkty, jest już dostępne na wszystkich urządzeniach z dostępem do internetu.
Serwis zapowiedział, że jeszcze w tym roku pojawią się kolejne udogodnienia dla użytkowników.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.