Ceneo.pl z nowymi funkcjami dla użytkowników
Więcej informacji i mniej kliknięć. Tak w skrócie można podsumować wiosenne nowości, które dla swoich użytkowników wprowadziło Ceneo.pl.
Więcej informacji i mniej kliknięć. Tak w skrócie można podsumować wiosenne nowości, które dla swoich użytkowników wprowadziło Ceneo.pl.
Zakupy w sieci powszednieją, a Polacy stali się świadomymi, pewnymi siebie e-konsumentami. To wniosek płynie z wyników badań, jakie od trzech lat realizuje serwis Ceneo.pl we współpracy z agencją badawczą TNS Polska.
Jak zoptymalizować i uspójnić ze sobą aplikacje mobilne na trzy różne systemy operacyjne? Co zrobić, aby zmiany przełożyły się na korzystne wyniki biznesowe? Zapraszamy do zapoznania się z case study współpracy agencji Symetria z Ceneo.pl.
Serwis Ceneo.pl, już po raz trzeci, przygotował ranking najlepiej ocenianych i najbezpieczniejszych sklepów internetowych. Sklepy te, w ramach programu „Zaufane Opinie” uzyskały najlepsze oceny od kupujących.
14 lutego wystartował program lojalnościowy Ceneo – Klubu Łowców Nagród. Tego dnia serwis obchodził również ósmą rocznicę istnienia.
Po raz trzeci Ceneo.pl weźmie pod lupę sklepy internetowe i przygotuje ranking najlepiej ocenianych przez kupujących.
Ceneo.pl chcąc oferować „jeszcze bardziej atrakcyjną informację produktową” wprowadza „Warianty” – opcję, która pozwalać ma na szybszy dobór produktów biorąc pod uwagę różne jego wersje.