Gdzie szukać firm, które pomogą nam zbudować i prowadzić biznes online? Którzy przedsiębiorcy e-commerce mają odpowiednie narzędzia, by nasza działalność w sieci była prowadzona profesjonalnie? To tylko niektóre z pytań, jakie zadają sobie zarówno przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem działalności w branży e-commerce, jak i instytucje publiczne, które szukają informacji o branży.
Izba Gospodarki Elektronicznej wyszła naprzeciw oczekiwaniom rynku. Przygotowała katalog firm i usług e-commerce oferowanych przez członków oraz partnerów zrzeszonych w e-Izbie pt. „Digital Economy Catalog”. Stanowi on nie tylko bazę firm pomocnych w prowadzeniu działalności handlu elektronicznego w tym transgranicznego. To przede wszystkim baza skupiająca w jednym miejscu informacje na temat kontrahentów, w tym liderów branży e-commerce.
Digital Economy Catalog powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku, a także ministerstw, z którymi e-Izba na bieżąco współpracuje. Katalog w miniaturze odzwierciedla kształt polskiego rynku cyfrowego – znajdują się w nim opisy działalności firm należących do Izby Gospodarki Elektronicznej. Są wśród nich: sprzedawcy detaliczni (B2C), platformy e-commerce (B2C, C2C, B2B), płatności on-line, usługi oraz rozwiązania IT dla e-commerce, e-usługi, treści cyfrowe, logistyka i dystrybucja. Każda z firm będących naszym członkiem otrzymuje również stempel potwierdzający działalność w biznesie cyfrowym – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Zarządu e-Izby.
Katalog można pobrać ze strony eizba.pl.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.