Agencja reklamowa Fresh została laureatem ogólnopolskiego konkursu Mocni Wizerunkiem 2007. Przyznanie nagród odbyło się 26 kwietnia w czasie VI Kongresu PR w Rzeszowie.
Grupa Fresh została nagrodzona za całokształt działań na polu społecznym i charytatywnym. Wyróżnienie komentuje Magdalena Jakimiak, Marketing Communication Coordinator Agencji: „Polskie przedsiębiorstwa powinny zdać sobie sprawę, że społeczna odpowiedzialność biznesu nie jest domeną międzynarodowych korporacji. Wyróżnienie przyznane naszej Agencji przez jury konkursu „Mocni Wizerunkiem“ jest tego doskonałym dowodem. Oczywiście nie zamierzamy osiąść na laurach – Fresh jest w trakcie wdrożenia kolejnych projektów CSR“.
Nagrody „Mocni Wizerunkiem” zostają przyznane firmom, które w swoich działaniach intensywnie wykorzystują metody i techniki Public Relations, nie ograniczając się jedynie do kontaktów z mediami, ale przede wszystkim poprzez mecenat i działania na polu społecznym, wspierały organizacje i akcje charytatywne, ludzi, oraz projekty społeczne w wymiarze PR. Ogólnopolska edycja konkursu Mocni Wizerunkiem 2007 została zorganizowana po raz drugi.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.