Z początkiem kwietnia br. FFCreation rozpoczęła kampanię reklamową z wykorzystaniem Second Life. Powstał prawdopodobnie pierwszy w Polsce wirtualny salon marki telekomunikacyjnej. FFC wprowadziła do Second Life PLAY.
Do tej pory FFC skupiało się na tworzeniu gier dla potrzeb przekazu reklamowego typu marketing push. W zeszłym roku agencja rozpoczęła działania In-Game advertisingowe i współpracę z dużymi producentami gier na PC, konsole i www. Prowadzi wykłady dotyczące wykorzystania gier komputerowych w reklamie na konferencjach branżowych. Jest także gościem na Game Convention w Niemczech, co pozwala jej na utrzymanie kontaktu z czołówką światowych agencji zajmujących się advergaming i In-game Advertising.
Z początkiem kwietnia br. FFCreation rozpoczęła kampanię reklamową z wykorzystaniem Second Life. Powstał wirtualny salon marki telekomunikacyjnej. FFC wprowadziła do Second Life PLAY. Operator stał się właścicielem ekskluzywnego klubu nocnego z dancefloor’em (klub można zobaczyć na serwisie YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MlK2CCTNXo0).
Wirtualny świat „Second Life” jest zupełnie nowym spojrzeniem na tematykę gier komputerowych. Dzięki możliwościom, jakie daje Internet, gracz może prowadzić swoją postać w interakcji „na żywo” z innymi uczestnikami gry, co daje zupełnie nowe możliwości dla przekazów reklamowych. Poprzez dublowanie przestrzeni reklamowej, jeszcze sprawniej rozwija się word-of-mouth marketing.
FFC prowadzi działania mające na celu zakup powierzchni reklamowych na popularnych polskich stronach Second Life. Na chwilę obecną reklamy PLAY w formie billboardów zostały umieszczone w okolicach wirtualnej redakcji tygodnika Przekrój oraz w bezpośrednim sąsiedztwie klubu ALL STARS.
Kolejnym krokiem ma być pojawienie się zajmującej ok.65 000 m2 wyspy w regionie Whatever (kojarzony z reklamami operatora). Znajdą się na niej wieżowce z apartamentami dla klientów marki, gdzie będą mogły mieszkać i odpoczywać ich wirtualne postacie.
FFC liczy na to, że w krótkim czasie przyciągnie na swoje strony w Second Life dużą część graczy, którzy na stałe zagoszczą na terenach PLAY (np. budując w tym celu wieżowce, które będą udostępniane „mieszkańcom”).
Bezpośredni adres do klubu Play: http://slurl.com/secondlife/Firemaw/57/240/33
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.