Kaspersky Lab, producent oprogramowania służącego do ochrony danych, dołączył do członków Konsorcjum Producentów Rozwiązań Antyspamowych. Konsorcjum zostało powołane przez organizację ICSA Labs, niezależny oddział globalnej firmy Cybertrust zajmującej się bezpieczeństwem informatycznym.
Konsorcjum łączy producentów rozwiązań antyspamowych z różnych krajów i umożliwia im dzielenie się informacjami oraz doświadczeniem w celu doskonalenia technologii pozwalających na zwalczanie niechcianych wiadomości e-mail a także tworzenia standardów oceniania i certyfikacji produktów antyspamowych.
„Głównym celem konsorcjum jest zapewnienie klientom rozwiązań antyspamowych wiarygodnego i obiektywnego źródła informacji dotyczących bezpieczeństwa i możliwości produktów służących do walki ze spamem” – powiedział George Japak, wiceprezes ICSA Labs. „Wszyscy w ICSA Labs cieszymy się, że dzięki współpracy z Kaspersky Lab będziemy mogli korzystać z doświadczenia tej firmy w dziedzinie rozwiązań antyspamowych oraz razem tworzyć nowe standardy i technologie pozwalające na analizowanie produktów.”
Na najbliższym posiedzeniu konsorcjum, 22 maja 2007 r. w Las Vegas, członkowie będą dyskutować na temat proponowanych przez ICSA Labs kryteriów testowania i certyfikowania produktów antyspamowych. Na podstawie opinii członków konsorcjum ICSA Labs wybierze produkty, które zostaną poddane testom oraz potencjalnej certyfikacji.
Obecnie, czynniki takie jak różne podejścia do rozwiązywania problemów związanych ze spamem oraz brak uniwersalnych definicji sprawiają, że niemożliwe jest obiektywne ocenianie rozwiązań antyspamowych oraz udoskonalanie ich na dużą skalę. Współpraca z Kaspersky Lab, jednym z globalnych liderów w dziedzinie technologii antyspamowych, pomoże w ustanowieniu standardów bezpieczeństwa wymaganych do dalszego rozwoju metod wykorzystywanych do zwalczania pocztowych śmieci.
„To, że producenci rozwiązań antyspamowych muszą współpracować w tworzeniu kryteriów certyfikowania tych produktów świadczy o tym, że stosują oni odmienne podejścia do problemu spamu”, powiedziała said Anna Vlasova, szef analityków spamu z Kaspersky Lab. „Bez zaakceptowanych przez rynek kryteriów oceny użytkownicy muszą dokonywać wyboru wyłącznie w oparciu o własne doświadczenie i wiedzę. Certyfikacja pozwoli użytkownikom na zapoznanie się z opiniami ekspertów, co pomoże im w dokonaniu najlepszego wyboru.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.