Grupa Kolastyna uruchomiła nowe serwisy internetowe dwóch głównych marek: Laboratorium Kolastyna oraz Miraculum. Na stronach można znaleźć nie tylko informacje o aktualnych promocjach czy szczegółowe prezentacje kosmetyków oferowanych pod tymi markami, ale również wiele profesjonalnych porad na temat pielęgnacji, opracowanych przez kosmetologów i dermatologów.
Strony oddają wyrazisty i zróżnicowany charakter marek należących do Grupy. Strona www.kolastyna.pl jest spójna z nową strategią komunikacyjną ukazującą Laboratorium Kolastyna jako markę dynamiczną, nowoczesną i interaktywną. Pod tą marką sprzedawane są bowiem głównie kosmetyki pielęgnacyjne i słoneczne skierowane do klientek młodych, preferujących aktywny styl życia.
„Nowy wizerunek Kolastyny w sieci oparty jest na prostej i funkcjonalnej grafice. Łatwa nawigacja to tylko jeden z atutów serwisu. Dodatkową atrakcją dla odwiedzających jest możliwość skorzystania z profesjonalnych porad dotyczących zdrowia i urody. Liczymy, że nowe serwisy – podobnie jak nasze produkty – spotkają się z dużym zainteresowaniem obecnych i przyszłych klientów ” – powiedziała Anna Mamczur, dyrektor ds. promocji i PR Grupy Kolastyna.
Stronę www.miraculum.pl charakteryzuje elegancki, tradycyjny design. Pod marką tą promowane są kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała oraz perfumy adresowane do kobiet i mężczyzn po 35. roku życia, poszukujących preparatów o sprawdzonej jakości, eleganckim opakowaniu i potwierdzonej skuteczności.
www.kolastyna.pl
www.miraculum.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.