30 maja, w internetowym serwisie dziennym Media&Marketing Polska pojawiła się informacja, że za „kreację reklam dla marki Play odpowiada agencja reklamowa Brain.” Takie zdanie towarzyszyło informacji o tygodniku „Polityka”, który umieścił na swojej okładce jedną z kreacji Play. To jednak tylko pół prawdy.
„Oczywiście to Brain jest autorem kreacji Play budzących najwięcej kontrowersji i najczęściej komentowanych, jednak tym razem to nasza praca stała się wprowadzeniem do artykułu Polityki. Liczymy na to, że uda nam się wzbudzić tak samo gorące emocje.” – żartuje Magdalena Tuczyńska, Head of Business w agencji AdWorks – „Zdjęcie z erotyczną maską pokrytą charakterystycznym blobem to część naszej kampanii BTL dla Play”.
AdWorks obsługuje w całości budżet BTL tej marki. Zdjęcie jest jednym z 6 zrealizowanych na potrzeby kampanii przeprowadzonej pod hasłem „Chodź się zabawić”. Idea zachęca do wejścia do wyrafinowanego świata rozrywki zarezerwowanego dla dorosłych odbiorców, dla których nie istnieją tematy tabu, ani zakazy. Głównym materiałem kampanii stał się wizerunkowy album-katalog. Ekskluzywne wydawnictwo bogato ilustrowane zdjęciami o wyraźnym zabarwieniu erotycznym, które zdecydowanie jednak zachowują artystyczny charakter, kojarzony z wyrafinowanym sesjami realizowanymi na rzecz kreatorów mody. Idea albumu stała się jednocześnie tematem przewodnim działań experiential marketing.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.