Konkurs zorganizowany przez MNI Premium potrwa od 26 lipca do 22 sierpnia. W SMS-ową akcję zaangażowali się trzej operatorzy komórkowi – ERA, ORANGE i PLUS. W konkursie będzie można wygrać 7 000 nagród o łącznej wartości ponad 250 000 zł.
Szerokie dotarcie konkursu zapewniają patroni medialni – Super Express, Wirtualna Polska, MTV, Viva, VH1, Comedy Central i współpraca z Polskim Radiem BIS. To z tych mediów oraz z akcji promocyjnych operatorów uczestnicy konkursu dowiedzą się, na jaki numer powinni wysłać smsem odpowiednie hasło, aby wygrać nagrodę. Zaangażowanie operatorów telefonii komórkowej oraz mediów o różnorodnych grupach docelowych to pomysł i efekt pracy MNI Premium. Firma, będąc częścią giełdowej Grupy MNI S.A., specjalizuje się w dużych projektach wykorzystujących telefonię mobilną i stacjonarną.
„Dla MNI Premium to świetna okazja, aby pokazać potencjał firmy, która sprawnie i profesjonalnie obsługuje największe w Polsce akcje marketingowe z wykorzystaniem usług mobilnych.” – komentuje Dariusz Adamczyk, Kierownik Projektów Multimedialnych MNI Premium.
Nagrody będą przyznawane co trzy minuty – stąd właśnie nazwa konkursu „Trzy minuty”. Podczas trwania akcji przewidziane są również kumulacje. Wtedy wygrane będą padać co minutę. Wygrać można zarówno wartościowy sprzęt RTV, jak i tak zwane „nagrody jokery” – Forda Fusion lub kwotę 10 000 zł. Każdy uczestnik otrzyma również nagrodę gwarantowaną – kontent mobilny od MNI Premium.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.