FFCreation przejęła stałą obsługę opracowanej według projektu graficznego K2 strony Playmobile.pl. Jest to element rozszerzenia współpracy z multimedialnym operatorem komórkowym PLAY.
Dotychczasowa współpraca obejmowała realizacje projektów interaktywnych na czele z kreacją obecności marki Play w wirtualnej rzeczywistości Second Life.
FFCreation stale realizuje kampanie internetowe dla PLAY. Adaptuje on-line kolejno wszystkie off-linowe kampanie operatora, dostosowując do potrzeb i możliwości Internetu ATL-owe reklamy wszystkich ofert promocyjnych PLAY.
W najbliższym czasie planowany jest start wyspy PLAY w Second Life. FFC jest odpowiedzialny za stworzenie kompletnej wyspy wraz z całą infrastrukturą. W zamierzeniu będą się tam odbywać konferencje prasowe PLAY, konkursy, premiery filmów reklamowych i wiele innych atrakcji – zamiarem jest budowanie społeczności PLAY, centrum wirtualnego życia wokół PLAY.
W czerwcu został też uruchomiony przygotowany przez FFCreation internetowy serwis PLAYfoto dla potrzeb jednej z kategorii konkursu fotograficznego National Geographic, której partnerem jest PLAY. Hasłem reklamowym kategorii jest „Uchwyć chwilę także komórką”. Konkursowa strona internetowa pozwala opublikować zrobione zdjęcie za pomocą MMS. „Uchwycona komórką chwila” jest automatycznie uploadowana na stronę, na której istnieje możliwość przeglądania wszystkich nadesłanych zdjęć oraz głosowania na wybrane zdjęcie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.