Agencje PO PROSTU PR i PRIMOLOKO po ponad rocznej kooperacji od 5 sierpnia funkcjonować będą pod jedną wspólna marką „Black & White PR”.
Podczas ponad rocznej współpracy agencje Primoloko i Po Prostu PR miały okazję przekonać się, jak zespoły obydwu firm mogą wzajemnie wspierać się oraz skutecznie realizować powierzone projekty. Agencje liczą na to, że połączenie sił pod jedną wspólna marką „Black & White PR” to pierwszy krok milowy w rozwoju przedsięwzięcia.
– Nazwa postrzegana może być przez wielu jako kontrowersyjna. Słowo „black” widniejące w nazwie może narzucać skojarzenia z czarnym pr-em, a z tym zapewniamy nie chcemy mieć nic wspólnego – mówi Agnieszka Kołogrecka. – Uznałyśmy jednak, że połączenie słów „black & white” ilustruje dokumentalizm, jaki towarzyszy pracy każdego pr-owca. Poza tym dla wtajemniczonych jasnym jest, że nasza wspólna agencja nie może się inaczej nazywać. Zapewniam że każdy nasz klient, kontrahent, dziennikarz, producent etc. który nas spotyka, rozumie jej genezę.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.