Firma CA poinformowała o zawarciu umowy dystrybucyjnej z firmą Yahoo! Inc., dotyczącej wspólnej wersji paska narzędziowego Yahoo! Toolbar, która wejdzie w skład przyszłych wersji wszystkich produktów CA z linii Home/Home Office, w tym pakietu Internet Security Suite Plus 2008. Natomiast oprogramowanie antywirusowe CA Anti-Spyware, które nadal będzie używane w Yahoo! Toolbar, zapewnia bezpłatną, wszechstronną ochronę przed oprogramowaniem szpiegującym typu spyware, adware, rejestrującym sekwencje klawiszy lub przejmującym kontrolę nad przeglądarką oraz innymi zagrożeniami.
Oprogramowanie antywirusowe firmy CA we wspólnym pasku narzędzi CA i Yahoo! zapewnia wszechstronną ochronę przed wirusami, programami szpiegującymi, spamem, kradzieżami tożsamości i atakami hakerów. Upraszcza również użytkownikom programów Home i Home Office korzystanie z Internetu dzięki łatwiejszemu wyszukiwaniu informacji z pulpitu, możliwości szybkiego dostosowywania pasków narzędzi do potrzeb, obsłudze powiadomień e-mailowych oraz łatwemu dostępowi do łączy i usług firmy CA. Pasek narzędziowy CA/Yahoo! Toolbar może być używany z przeglądarką Internet Explorer lub Firefox.
Yahoo! nadal będzie stosować program CA do ochrony przed programami szpiegującymi w standardowym pasku Yahoo! Toolbar. Firma CA udostępni użytkownikom programu Anti-Spy Yahoo! Toolbar witrynę internetową z przydatnymi, zrozumiałymi i aktualnymi informacjami o programach szpiegujących i najnowszych zagrożeniach w Internecie, opracowywanymi na podstawie informacji z całego świata zebranych za pomocą narzędzia Security Advisor. Program Anti-Spy od 2004 r. umożliwia użytkownikom na całym świecie bezpłatne wykrywanie i usuwanie z komputerów niechcianego oprogramowania, takiego jak programy szpiegowskie i adware.
„Bezpieczeństwo w sieci jest bardzo ważną kwestią dla użytkowników Internetu. Jednak wielu z nich nadal nie wie, jakich produktów używać, aby uchronić się przed szkodliwym oprogramowaniem i programami szpiegującymi” — powiedział Joff Redfern, dyrektor ds. zarządzania produktami w dziale Yahoo! Search Distribution. „Ważne jest zapewnienie naszym użytkownikom najlepszych i najłatwiej dostępnych narzędzi do ochrony i umożliwiającym bezpieczne przeglądanie zawartości sieci. Będziemy w dalszym ciągu współpracować z firmą CA, dając użytkownikom paska Yahoo! Toolbar wysokiej jakości ochronę przed oprogramowaniem szpiegowskim”.
„Nie możemy się doczekać nowych produktów z linii Home/Home Office, które ukażą się we wrześniu” — powiedział Andrzej Molski, Dyrektor Zarządzający CA w Polsce. „Pasek narzędziowy CA/Yahoo! Toolbar będzie ich uzupełnieniem i ułatwi naszym klientom korzystanie z Internetu. Chcemy kontynuować współpracę w zakresie ochrony użytkowników przed programami szpiegującymi i zwiększenia bezpieczeństwa w Internecie poprzez integrację paska Yahoo! Toolbar z naszym oprogramowaniem”.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.