Dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska rozpoczął sprzedaż powierzchni reklamowych w „IKEA Family Live” – magazynie adresowanym do uczestników programu lojalnościowego sieci IKEA.
„IKEA FAMILY LIVE” to pierwszy magazyn wydawany przez IKEA w Polsce. Jego adresaci to wszyscy uczestnicy programu lojalnościowego IKEA Family –klienci IKEA, którzy przywiązują dużą wagę do wygodnego urządzania wnętrz mieszkalnych, ogrodów, tarasów oraz domków letniskowych. Na 68 stronach kwartalnika w formacie 280x 215 mm publikowane są porady oraz atrakcyjne zdjęcia, dotyczące urządzania domu w zgodzie ze stylem życia. „IKEA FAMILY LIFE” tworzone jest dla ludzi lubiących dom i przebywanie w nim, dlatego pismo prezentuje różnorodność stylów życia oraz szereg rozwiązań dotyczących wyposażenia wnętrz.
„IKEA Family Live” oferuje tradycyjną reklamę prasową nie przekraczającą jednak dziesięciu procent objętości pisma. Oznacza to że na 100 stron tylko 10 będzie zawierało layouty reklamowe. W późniejszym okresie możliwe będzie umieszczenie w piśmie artykułów sponsorowanych, prezentacji ofert specjalnych, a także insertów. „Rozpoznawalny brand, lojalni czytelnicy oraz spersonalizowana dystrybucja pisma z pewnością czynią z „IKEA Family Live” tytuł atrakcyjny dla reklamodawców, zwłaszcza producentów materiałów budowlanych, czy produktów familijnych” – komentuje Konrad Spoczyński, Sales Manager w dziale Prasa w ARBOmedia Polska.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.