Firma Kaspersky Lab, producent rozwiązań służących do ochrony danych, została uznana przez Sąd Okręgowy w Waszyngtonie za niewinną w sprawie założonej przez firmę Zango, zajmującą się rozrywką online.
Firma Zango pozwała Kaspersky Lab w celu wymuszenia na firmie zmiany klasyfikacji szkodliwego oprogramowania, tak aby produkty Zango nie były uznawane za szkodliwe i aby potencjalnie niechciane programy Zango nie były blokowane. Zajmujący się sprawą Sędzia Coughenour oddalił zarzuty firmy Zango uznając, że firma Kaspersky Lab nie podlega żadnej odpowiedzialności na podstawie Ustawy Communications Decency Act (http://en.wikipedia.org/wiki/Section_230_of_the_Communications_Decency_Act).
Orzeczenie Sądu staje w obronie wolnego wyboru klienta w sprawie określania informacji, które są dozwolone w systemie komputerowym i pozwala producentom rozwiązań chroniących przed szkodliwym oprogramowaniem na identyfikowanie kategoryzowanie oprogramowania, które może być potencjalnie niechciane i niebezpieczne zgodnie z własnym uznaniem. Dokładnie do tego zostało stworzone oprogramowanie firmy Kaspersky Lab. Użytkownicy mogą dostosowywać ustawienia programu w celu zezwalania na pobieranie i uruchamianie dowolnych treści oraz programów.
„Misją Kaspersky Lab jest i zawsze było podejmowanie wszelkich działań w celu uczynienia Internetu bezpieczniejszym miejscem dla wszystkich. Jesteśmy podekscytowani orzeczeniem Sądu, ponieważ potwierdza on, że ochrona użytkowników zawsze musi być najważniejsza” – powiedział Eugene Kaspersky, dyrektor generalny Kaspersky Lab.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.