Grupa marketingowa Mothership i Dexus Partners rozpoczęły współpracę w zakresie wspólnej obsługi marketingowej spółek publicznych oraz tych, które planują debiut giełdowy (w szczególności w ramach New Connect).
„Profesjonalne działania marketingowe są bardzo ważnym elementem odniesienia sukcesu na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Ma to kluczowe znaczenie zwłaszcza dla spółek, które są we wczesnej fazie jego rozwoju. Prestiż, transparentność i kapitał związane z pojawieniem się na parkiecie dają silny bodziec do rozwoju tylko wtedy gdy w mądry sposób połączy się je ze skutecznym efektem marketingowym. Stąd pomysł współpracy z Mothership, która będzie istotnym wsparciem dla naszych Klientów” – mówi Marek Zuber, Prezes i Główny Ekonomista Dexus Partners.
„Interesują nas innowacyjne obszary działalności marketingowej. Uważamy, że New Connect będzie dla wielu firm atrakcyjnym miejscem pozyskania kapitału na rozwój, w tym na działania marketingowe zarówno podczas jak i po IPO.” – mówi Tomasz Grzybowski, Partner Zarządzający w grupie Mothership.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.