Do grona klientów Direct Publishing Group dołączyła marka Levi's z nowym magazynem custom publishing – „THE CUT by Levi’s”.
Powstał on z myślą o młodych, dynamicznych osobach, dla których marka Levi’s to nie tylko moda, ale przede wszystkim oryginalny styl bycia i sposób na niekonwencjonalne życie. „THE CUT by Levi’s®” ma prezentować jej ponadczasowość i wyjątkowość.
Magazyn ma zasięg międzynarodowy, jest dystrybuowany w salonach firmowych i sklepach Levi’s na terenie 4 krajów (Polska, Czechy, Słowacja i Węgry). Stanowić będzie również insert do węgierskich wydań „FHM” i „Cosmopolitan”. W Polsce, Czechach i na Słowacji ukazał się w nakładzie 20 000 egzemplarzy, na Węgrzech – 35 000 egzemplarzy. Wszystkie edycje liczą 52 strony i ukazują się w półrocznym cyklu.
Projekt został w całości przygotowany przez zespół Direct Publishing Group, zarówno od strony redakcyjnej, jak i graficznej.
„THE CUT by Levi’s” to pismo lajfstylowe i takiej tematyce jest poświęcone. W numerze pierwszym, wydanym na sezon jesień–zima 2007/2008, znajdują się ciekawostki ze świata kultury, muzyki oraz prezentacja nowej kolekcji ubrań „New From The Original”. Magazyn został podzielony na kilka tematycznych działów, m.in. „Selekta” prezentuje magiczne miejsca, wyjątkowe osobowości ze świata kultury i muzyki, a także informacje o festiwalach muzycznych. W magazynie znajduje się też sesja mody w klimacie rockowym. W pozostałych działach przeczytać można artykuły m.in. o Naughty Jamesie (najsłynniejszym fotoblogerze świata), Konradzie Aksinowiczu czy Kristofie Kinterze. Część poświęcona muzyce prezentuje znaną brytyjską grupę Faithless, a także ekskluzywny wywiad z członkami amerykańskiego zespołu The Gossip. W magazynie znajdziemy również archiwum ciekawostek z historii marki Levi’s, a w „Galerii” niekonwencjonalne podejście Jana Gemrota do jeansów Levi’s w sztuce. Dla czytelników przygotowano również wartości dodane: kartę rabatową upoważniająca do 20% rabatu na kolekcję Levi’s jesień/zima 2007 oraz prezentację zakulisowych zdjęć z sesji „THE CUT by Levi’s”.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.