NASK uruchomił nową usługę związaną z adresami internetowymi pod nazwą „Domain Name Tasting”. Usługa polega na rejestracji domeny na krótki okres wystarczający do przeprowadzenia testów.
Obecnie jest to 5 dni, w czasie których abonent może np. sprawdzić, jaki ruch generuje dana domena, ile osób odwiedziło daną stronę internetową etc. Im więcej odwiedzających, tym większe prawdopodobieństwo, że rejestracja domeny na rok będzie dobrą inwestycją dla jej potencjalnego użytkownika.
– Zainteresowanie usługą „Domain Name Tasting” przeszło nasze najśmielsze oczekiwania – powiedział Andrzej Bartosiewicz, kierownik Działu Domen Internetowych NASK – w ciągu pierwszych trzech godzin od uruchomienia nowej usługi zarejestrowano 11 024 domeny. Z pewnością wpłynął na to niski koszt rejestracji: symboliczna opłata w wysokości 1 złotego za pięć dni.
Lista Partnerów NASK oferujących usługę testowania domen dostępna jest pod adresem: http://dns.pl/porozumienie/uslugobiorcy.html
NASK docelowo planuje wydłużenie okresu testowego dla domen do 14 dni, co pozwoli firmom ISP na promocję połączonych usług hostingu i utrzymania domen internetowych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.