Agencja interaktywna isens przygotowała nowy serwis internetowy dla Media Markt.
Serwis internetowy przygotowany przez agencję isens jest pierwszym projektem przygotowanym dla sieci Media Markt po wygraniu przez agencję przetargu na internetową obsługę tej firmy.
Treść serwisu podzielona jest na globalną (korporacyjną) i lokalną (przypisaną konkretnemu marketowi). Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy z 31 marketów posiada swoją indywidualną stronę internetową. Wygodne, intuicyjne zarządzanie serwisem możliwe jest dzięki CMS z rozbudowanym systemem uprawnień. Treści globalne, dostępne dla wszystkich sklepów, zarządzane są z jednego miejsca, przez uprawnione do tego osoby, dzięki czemu aktualizacja treści serwisu przebiega sprawnie.
Na szczególną uwagę zasługuje nawigacja, która pozwala dotrzeć do każdej informacji umieszczonej w serwisie poprzez maksymalnie dwa kliknięcia. Udogodnieniem nowego serwisu jest także szybkość ładowania tekstów i grafiki.
Potencjalni klienci mogą skorzystać z przydatnej i prostej w obsłudze wyszukiwarki pozwalającej w łatwy sposób odnaleźć produkt według grupy (np. biuro), kategorii (np. sprzęt komputerowy), podkategorii (np. notebooki) i jego parametrów (np. rodzaj procesora, pojemność dysku, RAM, przekątna ekranu). W serwisie istnieje możliwość nie tylko wyszukiwania produktów, ale również porównywania ich ze sobą. Można się też dowiedzieć, które produkty w poszczególnych kategoriach cieszą się największą popularnością wśród klientów. Zapowiedzi pokazują natomiast jakie filmy, gry i płyty znajdą się w najbliższym czasie w sprzedaży w sklepach Media Markt.
Administratorom serwisu, system CMS umożliwia prostą zmianę bannerów na stronach poszczególnych marketów. Pozwala to na dostosowanie treści reklamowych do konkretnych, lokalnych akcji promocyjnych. O unikalności poszczególnych stron marketów świadczy zamieszczona lokalna gazetka promocyjna, galerie produktów oraz dokładne dane teleadresowe. Na każdej ze stron lokalnych wykorzystany został mechanizm geolokalizacji Google, odszukujący na mapie położenie wybranego marketu.
Serwis zawiera archiwum chętnie oglądanych przez internautów reklam telewizyjnych Media Markt. W zakładce „Gadżety” zebrane są wszystkie reklamy telewizyjne zrealizowane dla Media Markt od 2000 roku. Do przeglądania reklam służy specjalny odtwarzacz, gdzie poszczególne spoty są selekcjonowane chronologicznie według dat ich emisji.
Strona główna spełnia przede wszystkim funkcję reklamową, dlatego spory jej obszar został przeznaczony na bannery wspierające aktualne promocje. Ciekawym marketingowym rozwiązaniem jest zastosowanie personalizacji neswletterów, które są dostosowane do wieku użytkowników: poniżej 15 lat, 15 – 25 lat, 25 – 40 i powyżej 40 lat.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.