Polska Akademia Public Relations wprowadziła nową usługę eRSVP – indywidualne i skuteczne, bo odpowiadające na konkretny problem, doradztwo w zakresie etykiety biznesowej prowadzone online.
„eRSVP jest odpowiedzią na rosnącą liczbę pytań z zakresu etykiety biznesowej oraz towarzyskiej, jakie kierowane są do nas mailowo i telefonicznie niemal każdego dnia. eRSVP to internetowe pogotowie savoir vivre, każdemu, nawet najlepiej przygotowanemu, zdarza się mieć wątpliwości – podkreśla Adam Jarczyński Dyrektor Generalny PAPR, ekspert w dziedzinie savoir vivre’u oraz protokołu dyplomatycznego.
W ramach bezpłatnej usługi eRSVP specjaliści PAPR – praktycy etykiety towarzyskiej i biznesowej oraz protokołu dyplomatycznego, będą odpowiadać na przesyłane mailowo pytania dotyczące m.in. takich problemów jak: dobieranie ubioru do konkretnych sytuacji, tytułowanie, wręczanie wizytówek, korzystanie z poczty elektronicznej, używanie telefonu komórkowego, zachowanie na bankiecie, przygotowywanie menu na przyjęcia biznesowe, kupowanie i wręczanie prezentów czy tworzenie oficjalnych pism.
„Savoir vivre od bardzo dawna nie jest domeną tylko dyplomatów i arystokracji. Nasz sukces w kontaktach międzyludzkich, a co za tym idzie w biznesie, w dużej mierze zależy od naszych umiejętności właściwego zachowania się we właściwym miejscu. Coraz więcej naszych klientów ma świadomość, że savoir vivre to ważny element PR ” – dodaje Jarczyński.
Jak to działa?
1. Aby uzyskać odpowiedź na pytanie związane z konkretnym problemem, wystarczy wypełnić formularz, który jest na stronie www.papr.pl/ersvp
2. PAPR zobowiązuje się do odpowiedzi na pytanie w ciągu 24h.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.