Dział reklamy magazynu „Brief” rozszerzył swoja ofertę. Jednocześnie zaszły w nim zmiany personalne.
Od 1 września dział reklamy magazynu Brief zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowej w Pierwszym Magazynie Marketingu i Sprzedaży „Brief”, na stronach Brief.pl, BriefPanel.pl, Brief4Poland.pl, w newsletterze, w dodatkach reklamowych do magazynu i projektach specjalnych firmy.
Beata Miciałkiewicz, dotychczas zastępca kierownika ds. klientów strategicznych w magazynie „Brief”, awansowała na stanowisko dyrektora biura reklamy i projektów specjalnych. Miciałkiewicz związana jest z Briefem od ponad trzech lat. Równocześnie do zespołu działu reklamy i projektów specjalnych dołączyła Magdalena Pawlukiewicz jako kierownik ds. reklamy i projektów specjalnych. Pawlukiewicz wcześniej pracowała ponad dziewięć lat w „Super Expressie”. Przez ostatnie lata pełniła funkcje menadżera sprzedaży.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.