Agencja TBWA\PR poprowadzi kampanię społeczną dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Celem działań PR będzie informowanie opinii publicznej o formach stałego wspierania podopiecznych organizacji.
W ramach działań non profit TBWAPR zrealizuje pierwszą w Polsce kampanię społeczną informująca o stałych formach finansowego wspierania dzieci z Wiosek Dziecięcych. Agencja skoncentruje swoje działania na uświadomieniu potrzeby regularnego wspierania wychowanków i ich rodzin nawet niewielkimi kwotami.
Do zadań TBWAPR należy kompleksowe opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji, informowanie potencjalnych darczyńców o formach regularnego finansowania oraz zwiększanie rozpoznawalności Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce działa w Polsce już od 23 lat. Jest największą organizacją charytatywną zajmująca się budowaniem Wiosek, w których mieszkają rodziny zastępcze. Do tej pory Wioski Dziecięce stworzyły domy dla 440 dzieci w 4 miastach: Biłgoraju, Karlinie, Kraśniku i Siedlcach.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.