28 września w wirtualnym świecie Second Krakow swoje biuro wyborcze otworzył Pierwszy Polski Polityk w SL. Nie wiadomo jednak kim jest, ani z ramienia jakiej partii występuje.
W Second Life, w wiernej kopii krakowskiego Rynku – Second Krakow, pojawił się polityk, który startuje w najbliższych wyborach do Sejmu RP. Rozpoczęcie kampanii w Second Life jest pierwszym tego typu wydarzeniem w polskiej wirtualnej rzeczywistości.
Wszyscy zainteresowani będą mieli możliwość rozmowy z politykiem o jego programie oraz powodach, dla których zdecydował się rozpocząć swoją kampanie od wirtualnego wystąpienia.
– Zdecydowałem się na otworzenie własnego biura wyborczego w Second
Life, ponieważ po popularnych wśród polityków blogach i videoblogach przyszedł
czas na nową platformę. Myślałem o prezentacji swojego programu, który pozwoliłby na spojrzenie na polityka w sposób wolny od wszelkich stereotypów. W końcu jeżeli w wirtualnym świecie avatary decydują już o tym, jak mają wyglądać niektóre dobra, które w przyszłości będą kupować w real life, to dlaczego nie mieliby wpływać na polityczną rzeczywistość? – mówi Pierwszy Polski Polityk w SL, który na razie nie chce ujawniać swojej tożsamości.
Zainteresowanie wirtualną rzeczywistością w kontekście polityki, jest już dobrze znane na zachodzie. Rok temu w czasie kampanii o fotel prezydenta Francji na wirtualnych wiecach wyborczych Segolene Royale i Nicolas Sarkozy toczyli zaciekłą walkę o jak najbardziej rzeczywiste głosy wyborców.
– Gdyby zastanowić się dlaczego politycy sięgają do Second Life, trzeba by powiedzieć, że na pewno nie popełniają błędu. Bo dlaczego nie mieli by wykorzystać ogromnych możliwości, jakie daje im obecność w wirtualnym świecie? Zaistnienie w Second Life to nowa forma dotarcie do nowego elektoratu,
otwarte, niczym nie skrępowane dyskusje czy kreowanie wizerunku i sposób na wyrażenie własnej osobowości – dodaje Pierwszy Polski Polityk w SL.
Na poniedziałek 1 października na godzinę 14-tą Polityk zaplanował kolejny krok w tej internetowej kampanii wyborczej – wystąpienie, w trakcie którego ujawni swoją tożsamość.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.