Ruszyła wersja beta platformy społecznościowej OpenIdea, nowe miejsce na mapie polskich serwisów dla profesjonalistów. Serwis adresowany jest do ludzi przedsiębiorczych i aktywnych, zainteresowanych promocją siebie, a także chcących się rozwijać.
Serwis ma tworzyć otwarte środowisko sprzyjające wymianie doświadczeń i informacji, nawiązywaniu kontaktów, zawiązywaniu współpracy. System udostępnia narzędzia charakterystyczne dla serwisów networkingowych, umożliwiające prezentację doświadczenia zawodowego i zainteresowań, dokumentowanie sukcesów, nagłaśnianie przedsięwzięć i zarządzanie siecią kontaktów. Pozwala też na budowanie przez użytkowników własnych społeczności i organizację ich życia. Oprócz grup tworzonych przez użytkowników, funkcjonuje kilkanaście grup ogólnych, obejmujących różnorakie zagadnienia, z forami dyskusyjnymi, bazą artykułów, kalendariami i press room.
Witryna daje możliwość zakładania profilu nie tylko osobistego, ale reprezentowanej firmy lub organizacji. Można tu kreować wiele profili, jeśli prowadzi się wiele działalności. Tworzy się dzięki temu miejsce zrzeszające ludzi i firmy/organizacje, z możliwością wyszukiwania ekspertów z wybranych branż, jak i dotarcia bezpośrednio do firm i osób je reprezentujących. Miejsce to wkrótce zostanie zaopatrzone w system referencji, wzajemnych powiązań, a także ofert i potrzeb. Profile indywidualne posiadają dodatkowo repozytorium plików, umożliwiające załączenie portfolio prac, wybranych realizacji lub dokumentów. Użytkownicy, wedle potrzeb, mogą ustalić swój indywidualny poziom dostępności, sprawując kontrolę nad swoją prywatnością.
OpenIdea ukierunkowana jest z jednej strony na dokumentowanie swoich dokonań, a z drugiej na nawiązywanie kontaktów i dyskusje w gronie ludzi o podobnych zainteresowaniach.
„Otwarte środowisko” ma symbolizować otwartość na inspiracje, wiedzę i kontakty. „W codziennym życiu to otwartość napędza postęp, a w sprzyjających warunkach wykluwają się znakomite pomysły i rozwiązania. Chcieliśmy to zaakcentować, bo OpenIdea to koncepcja rozwoju przez m.in. budowanie pozytywnych relacji. Myśl przewodnia powinna być jednak swobodnie interpretowana, bo chcemy, by serwis spełniał wiele zadań, wychodząc naprzeciw różnym potrzebom i oczekiwaniom.” – mówi Barbara Wirhanowicz, współwłaściciel serwisu.
„Dla nas liczy się przede wszystkim funkcjonalność i to na niej będziemy skupiać całą uwagę.” – dodaje Tomasz Czubiński, współwłaściciel i szef projektu. „Mamy ambicję sprostać oczekiwaniom użytkowników, dostarczając im maksymalną ilość narzędzi do kreatywnego działania. Zdajemy sobie sprawę, że skuteczny networking pochłania czas – chcemy ten czas zaoszczędzić, udostępniając zaplecze do łatwej i szybkiej organizacji swoich aktywności”.
Serwis aktualnie działa jako wersja rozwojowa (beta), aż do momentu osiągnięcia optymalnej funkcjonalności. Z chwilą oficjalnego startu ma zostać wzbogacony o nowe narzędzia.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.