Celem startującej dzisiaj agencji Vecton jest pomoc firmom w najlepszym wykorzystaniu narzędzi Marketing Automation oraz Customer Data Platforms. Założycielami przedsięwzięcia są Arek Kustra i grupa digitalowa Whites.
Marketing Automation obecny jest na rynku od lat, ale dopiero niedawno w związku ze zwiększeniem zapotrzebowania na te usługi oraz powstaniem nowej kategorii – Customer Data Platform – nastąpił przełom. Otwartość na zakupy online i trwała zmiana nawyków, a także rosnące wymagania konsumentów, wymusiły na markach większe inwestycje w ten obszar. Wraz z nowymi możliwościami pojawiły się wyzwania wynikające np. z braku zasobów oraz kompetencji w tym obszarze.
Chcemy, aby nasze doświadczenie i wiedza zapracowały jak najszerzej na rynku, wyzwalając potencjał danych, personalizacji i automatyzacji – podkreśla Arek Kustra, CEO Vecton.
Agencja współpracuje z dostawcami siedmiu technologii Marketing Automation oraz Customer Data Platform.
W trakcie setek rozmów, które prowadziłem z klientami, pewne wyzwania pojawiały się cały czas niezależnie od branży czy skali biznesu, np. trudność w wyborze narzędzia, brak czasu lub umiejętności, aby wykorzystać ich pełen potencjał. Vecton posiada wszelkie zasoby i kompetencje, żeby im sprostać – zapewnia Dawid Szymula, Sales Director Vecton.
Zespół Vecton, składa się z ekspertów o wieloletnim doświadczeniu: Arek Kustra – CEO, Dawid Szymula – Sales Director, Agata Szymańska – Business Consultant, Karolina Lipińska – Business Consultant, Olek Karaszewski – Customer Data Platform Analyst.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.