8 października 2007 r. ASTER, dostawca trzech usług telekomunikacyjnych: telewizji, internetu i telefonu rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem: „O niebo szybszy internet! Dla każdego, już od dziś”. Kampania potrwa do 31 października br.
Celem kampanii jest poinformowanie o istotnej zmianie parametrów w ofercie internetowej ASTER, ze szczególnym podkreśleniem zwiększenia prędkości. W najczęściej wybieranym przez klientów ASTER pakiecie TwójDom transfer powiększono do 6 Mb na sekundę.
Kampania skierowana jest do młodych i aktywnych mieszkańców Warszawy.
Motywem wiodącym w kampanii jest samolot, niebo i chmury, a związane z nim hasło: „O niebo szybszy internet! Dla każdego, już od dziś” podkreśla przyśpieszenie i swobodę jaką daje prędkość.
Kampania potrwa od 8 do 31 października 2007 r. Podstawowym medium jest internet, a formy reklamowe tj. toplayery i bannery będzie można zobaczyć na głównych portalach: Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, TVN24.pl, Gazeta.pl oraz na wybranych portalach tematycznych.
Jednocześnie prowadzone będą niestandardowe działania w największych warszawskich kinach, m.in. naklejki na zagłówkach foteli, dystrybucja limitowanej serii czekoladek ASTER „Niebo w gębie” oraz ulotek w kształcie samolotów.
www.aster.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.