Informacja cenniejsza niż złoto – mawiają teoretycy społeczeństwa informacyjnego. Czy tak jest naprawdę? Nie ma lepszego dowodu, niż nadchodzące wybory parlamentarne. Walka na informacje o 460 miejsc do Sejmu i sto w Senacie między kandydatami, z których tylko najskuteczniejsi przekonają do siebie głosujących. Na czas kampanii wyborczej twórcy serwisu SWI proponują swoją stronę jako narzędzie, które pozwoli pokonać ogłuszający przedwyborczy szum informacyjny.
Jak czytamy w komunikacie prasowym Serwis Wyborczy Internautów www.doParlamentu.pl, www.doSejmu.pl i www.doSenatu.pl ma okazać się nieocenioną pomocą dla tych, którzy chcieliby uniknąć przeskakiwania od strony do strony i żmudnego przeczesywania zasobów sieci w poszukiwaniu wiadomości o startujących kandydatach. „W SWI wszystkie istotne informacje zgromadziliśmy w jednym miejscu – będzie to swoisty leksykon wyborcy. Na takie miano dotychczas zasługiwały jedynie strony Państwowej Komisji Wyborczej. Jednak nasz serwis różni się od nich istotnymi cechami: po pierwsze – wygodnym dostępem do źródeł w atrakcyjnej i przystępnej postaci; po drugie – interakcyjnością, której nie zapewniają urzędowe komunikaty.”
Klikając na mapie każdy może znaleźć kandydatów w swoim okręgu, przefiltrować startujących ze względu na: partię, popularność, wiek, płeć, miejsce zajmowane na listach i w rankingach. Przenosząc się do konta kandydata pozna nie tylko oficjalny życiorys, ale dowie się na przykład o zainteresowaniach przyszłego posła lub senatora, zobaczy w galerii jego rodzinne fotografie, przeczyta o ulubionych lekturach a jeśli zechce o coś konkretnego zapytać może wysłać maila.
SWI ma być projektem nie zaangażowanym po żadnej ze stron, „kibicujemy tylko demokracji” przekonują jej twórcy. „SWI wyzbywa się wszelkich ideologicznych filtrów i odrzuca pokusę kształtowania opinii w jakimkolwiek obranym kierunku. Opinie i komentarze w Serwisie Wyborczym Internautów zawsze zajmują oddzielne miejsca i są czytelnie odseparowane.”
Dla kandydata do parlamentu strona może być sposobem dotarcia do internatów zainteresowanych polityką. Aby skorzystać z funkcjonalności proponowanych przez serwis nie trzeba biegle znać się na komputerach w zupełności wystarczy podstawowa, codzienna wiedza.
Najważniejsze funkcje dostępnych w SWI to: newsletter (rozsyłanie e-maili osobom które wyrażą chęć otrzymywania informacji o kalendarzu wyborczym itp. danego kandydata), „rozkład jazdy”, czyli kalendarz spotkań z wyborcami i gorące z nich relacje, aktualności (oficjalne, ze źródeł macierzystego komitetu oraz prywatne – rodzina, dom, przyjaciele, pasje, zainteresowania, dorobek twórczy, naukowy, sukcesy i osiągnięcia); deklaracje poparcia; ankiety – możliwość budowania ankiet i prezentacji wyników; fora dyskusyjne, notes danych kontaktowych i wiele innych.
„Chcielibyśmy zainteresować kandydatów na posłów i senatorów Serwisem Wyborczym Internautów Wybory doSejmu.pl i doSenatu.pl gdyż prezentacja w ramach serwisu przy nader atrakcyjnych kosztach to niebywała okazja zaskarbienia przychylności polskich internautów, którzy stanowią sporą grupę ponad 13 milionów osób” – mówi Arkadiusz Nawrot, pomysłodawca SWI i dyrektor projektu w spółce Expro, która uruchomiła SWI przed tegorocznymi wyborami.
Na finiszu kampanii w Serwisie Wyborczym Internautów najpopularniejsi kandydaci mają spotkać się z wyborcami na czatach i wideokonferencjach.
www.wybory.doparlamentu.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.