Według najnowszych badań SMG/KRC A Millward Brown Company na przestrzeni roku RADIOSTACJA zanotowała wzrost słuchalności w grupie 15 – 75. W porównaniu z analogicznym kwartałem ubiegłego roku Radiostacja zyskała 80 tysięcy nowych słuchaczy.
Radiostacja systematycznie zwiększa również udział w rynku w swojej grupie docelowej i w miastach nadawania. W porównaniu z kwartałem lipiec-wrzesień 2006 ostatni badany kwartał (lipiec-wrzesień 2007) udział w rynku w grupie 15-24 wzrósł o 53,8% a udział w miastach nadawania o 11,1%.
W obu przypadkach Radiostacja notuje największą dynamikę wzrostu spośród stacji młodzieżowych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.