Fortuna – marka soków, należąca do Agros Nova przystąpiła do ogólnopolskiej akcji promocji soków pomidorowych i wielowarzywnych. Telewizyjną kampanię reklamową będzie odbywać się pod hasłem: Fortuna w Twoich rękach. Ambasadorką marki i bohaterką 30-sekundowego spotu telewizyjnego jest wschodząca gwiazda polskiego himalaizmu – Kinga Baranowska.
„W górach, jak w życiu. Każda, nawet najmniejsza decyzja, ma znaczenie” – mówi w reklamie Kinga Baranowska, zachęcając do picia soków Fortuny, bo Fortuna daje pewność najlepszego wyboru i gwarancję jakości. Dzięki starannie dobranym odmianom pomidorów i warzyw oraz właściwemu momentowi ich zbiorów, soki pomidorowe i wielowarzywne Fortuny mają wyjątkowy smak.
Kampania adresowana jest do ludzi młodych, ambitnych, realizujących swe życiowe cele, racjonalnie podejmujących decyzje i z przekonaniem sięgających po produkty najwyższej jakości.
„Start kampanii nieprzypadkowo zaplanowany został na początek października, kiedy rozpoczyna się charakterystyczny dla tej kategorii produktowej jesienno – zimowy wzrost sprzedaży.” – wyjaśnia Andrzej Łęgosz, dyrektor kategorii soków, nektarów i napojów. – „Agros Nova dzięki marce Fortuna jest drugim producentem soków warzywnych w Polsce, z udziałami przekraczającymi 22% (wartościowo). W ubiegłym roku przy sprzedaży ok. 35 mln litrów wartość tej kategorii przekroczyła 118 mln zł. Liczymy, że dzięki kampanii odnotujemy znaczący wzrost sprzedaży pomidorowej Fortuny.”
Kampanię FORTUNY stworzyła agencja Witolda Szrama – WTS.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.