Muzango.pl to serwis społecznościowy, w którym artyści mogą zamieszczać własne utwory muzyczne. Nie dość że bez cenzury wytwórni fonograficznych, to także z możliwością przebicia się do masowej publiczności.
Pop, rock, jazz, a nawet disco, utwory instrumentalne i wokalne – lista rodzajów utworów opublikowanych już w muzango.pl stale rośnie i pozwala na odsłuchanie artystów, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w muzycznym świecie lub też chcą wykorzystać nowy sposób na wypromowanie się. W przeciwieństwie do swoich starszych kolegów robią to w sieci, bez wytwórni muzycznych, a jedynym kryterium są sami… słuchacze, odwiedzający serwis.
Aby opublikować w serwisie własnych utwór, wystarczy założyć konto i przesłać piosenkę w formacie mp3. Zostanie ona umieszczona na profilu. Każdy odwiedzający serwis może jej w każdej chwili odsłuchać, ułatwia to tzw. player.
Najwyżej ocenione utwory pojawiają się na głównej startowej stronie serwisu Muzango.pl
Od razu też możemy skonfrontować utwory z publicznością, pod utworami pojawiają się komentarze. Nierzadko entuzjastyczne: Marzanna napisała komentarz do wzbudzającego zachwyt utworu „Ty”: „Cieszę się, że mogłam Cię znowu posłuchać. +Ty+ trafiło mnie prosto w serce. Jesteś niepowtarzalny. Serdecznie pozdrawiam.”, użytkownik Fabianna pisze: „Dawno czegoś dobrego nie słuchałam…Bardzo bardzo mi sie podoba!”, ktoś inny dopisał: „Boska piosenka, taka życiowa… Jak tego słucham, to miękną mi kolana…. ten wokal… Po prostu brak mi słów”
Oprócz Muzango, najnowsze i najpopularniejsze utwory (o tym będą decydować sami Internauci) będą emitowane także w Gadu Radio. W niedalekiej przyszłości artyści Muzango będą mogli także sprzedawać swoje pliki muzyczne, a także uruchomić własną stronę i pocztę elektroniczną z domeną muzango.pl
Muzango.pl jest częścią serwisu społecznościowego MojaGeneracja.pl skierowanego użytkowników komunikatora Gadu-Gadu.
www.muzango.pl
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.