17 października w Second Krakow odbędzie się debata kandydatów do Sejmu RP, w której udział wezmą Radny Miasta Krakowa Mirosław Gilarski, startujący z krakowskiej listy PiS, oraz Łukasz Foltyn, twórca Gadu-Gadu, startujący z warszawskiej listy PSL.
Spotkanie rozpocznie się o godz. 20:00 w biurze Mirosława Gilarskiego (Pierwszego Polskiego Polityka w SL) obok wirtualnego Kościoła Mariackiego.
Celem debaty jest dyskusja programowa pomiędzy politykami prezentującymi odmienne poglądy polityczne, mającymi inną wizję tego, jakie zmiany należy w Polsce wprowadzić. To, co łączy obu kandydatów, to aktywne wykorzystanie internetu – Łukasz Foltyn stworzył popularny komunikator Gadu-Gadu, a Mirosław Gilarski jako pierwszy w Polsce wykorzystał SL w swojej kampanii parlamentarnej.
W toku tegorocznej kampanii ilość debat pomiędzy różnymi kandydatami, nie tylko liderami partyjnymi, jest wyjątkowo duża. Nowatorska forma i miejsce debaty ma sprawić, w opinii uczestników, że spotkanie będzie przebiegało bez ograniczeń, jakie nakłada telewizja, a w drugiej części z aktywnym udziałem publiczności, na której pytania Gilarski oraz Foltyn będą starali się wyczerpująco odpowiedzieć.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.