Z roku na rok w Webstarfestival bierze udział coraz więcej projektów internetowych. Termin przesyłania prac mija w piątek 27 października.
Strony internetowe można zgłaszać w 26 kategoriach:
Administracja Publiczna, Blog, Dom i Ogród, Dziecko i Rodzina, Edukacja, Elektronika użytkowa, Finanse i Biznes, Kultura i Rozrywka, Media, Motoryzacja, Muzyka, Nowa strona www , Odzież, Moda i Uroda, Podróże i Turystyka, Restauracje i Kuchnia, Sklep internetowy, Społeczność, Sport i Rekreacja, Strona firmowa, Strona prywatna, Strona społeczna, Technologia i Komunikacja, Usługi profesjonalne, Wiadomości i Informacje, Zdrowie i Medycyna, Żywność i Napoje.
Po zamknięciu przyjmowania prac na konkurs oceni je Akademia Internetu (2 -22 listopada 2007). Strona, która otrzyma największą ilość punktów – zdobędzie tytuł Strony Roku (w danej kategorii). Dwie dostaną wyróżnienia. Wybór Strony Roku zostanie dokonany spośród zwycięzców poszczególnych kategorii.
Wszystkie strony i prace zgłoszone i przyjęte do konkursu będą umieszczone na witrynie WWW konkursu i poddane głosowaniu internautów w poszczególnych kategoriach. Te, które otrzymają największą ilość głosów zostaną nagrodzone tytułami Webstara Internautów.
W trzeciej edycji Webstarfestival poszerzył się o 7 specjalnych kategorii Webstar Creative: Zintegrowana kampania marketingowa, Kampania internetowa, Banner/Display, Tekst / Copywriting, Web, Animacja & Gra, E-mail marketing
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.