Od października 2007 stanowisko Dyrektora Zarządzającego Freszlab obejmie Dorota Gomółka, posiadająca ponad dziesięcioletnie doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych dla prestiżowych marek.
Dotychczas pracowała m.in. w międzynarodowym koncernie Expomedia Events Group plc oraz agencji Polymus, gdzie odpowiadała za wdrażanie kompleksowych projektów, wykorzystujących narzędzia BTL, ATL i Public Relations. W swojej karierze obsługiwała m.in. takich klientów jak: Heyah, Knorr Nudle, Rexona for Teens, Samsung, Simplus, Snickers. Młodzieżowe marki są jej pasją i jak twierdzi, młody target jest dla marketera największym, a jednocześnie najbardziej pasjonującym wyzwaniem.
Z przyjściem nowego Dyrektora Zarządzającego wiążą się dynamiczne zmiany. Już od października Freszlab wprowadza nową identyfikację – świeżą kolorystykę, zmienione logo oraz stronę www. Planowany jest także rozwój agencji i zatrudnienie nowych osób, co pozwoli na poszerzenie portfolio klientów obsługiwanych przez Freszlab. Wdrażane będą także innowacyjne produkty z zakresu nowych mediów, które rozbudują ofertę agencji o kolejne niestandardowe rozwiązania.
Freszlab jest agencją reklamową, która specjalizuje się w komunikacji do młodych. Fresz target stanowią konsumenci w wieku 10-25 lat.
www.freszlab.com
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.