DZIENNIK został dwukrotnie nagrodzony podczas Gali nagród EFFIE oceniających efektywność kampanii reklamowych, która odbyła się w poniedziałek 22 października.
W kategorii "Launch" srebrną statuetkę otrzymali wydawca DZIENNIKA oraz dom mediowy MediaCom – za najbardziej efektywne wykorzystanie mediów w kampanii wprowadzającej DZIENNIK na rynek.
Również w kategorii "Launch" brązową nagrodą EFFIE została nagrodzona kampania wprowadzająca DZIENNIK na rynek, przedstawiająca uwalniającą się z łańcuchów maszynę drukarską. Statuetkę wręczono Axel Springer Polska jako wydawcy nagrodzonego tytułu oraz autorowi kampanii, agencji reklamowej PZL.
Kampania reklamowa wprowadzająca DZIENNIK na rynek w kwietniu 2006 roku została oceniona przez Jury konkursu EFFIE jako wyjątkowo widoczna i efektywna.
W tym roku DZIENNIK został również nagrodzony nagrodą Debiut Roku przyznany DZIENNIKOWI w konkursie Media Trendy 2007.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.