UPC Polska powołało nowych członków Zarządu. Do Zarządu weszli: Jarosław Pijanowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu oraz Jerzy Gołębiowski, dyrektor ds. rozwoju.
Jarosław Pijanowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu odpowiedzialny jest za zarządzanie sprzedażą usług UPC – telewizyjnej, internetowej i telefonicznej – oraz za strategię marketingową firmy. Do jego osiągnięć w UPC Polska należy m.in. sukcesywny wzrost liczby klientów internetowych i telefonicznych, stworzenie elastycznego, konkurencyjnego portfolio usług, silna pozycja marki. Swoją funkcję pełni od marca 2005 roku.
Jerzy Gołębiowski, dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialny jest za planowanie strategiczne, tworzenie i koordynację inicjatyw związanych z budowaniem i wdrażaniem strategii rozwoju UPC w obszarze nowych usług i identyfikację nowych szans rynkowych. Od prawie 10 lat związany z rynkiem telekomunikacyjnym. Dyrektorem ds. rozwoju w UPC Polska jest od sierpnia 2004 roku.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.