Kredyt gotówkowy bez konieczności wizyty w banku można zaciągnąć w portalu Money.pl. Wystarczy wypełnić wniosek na stronie internetowej.
Po kartach kredytowej i pre-paid, to nowa propozycja portalu finansowego Money.pl przygotowana tym razem we współpracy z GE Money Bankiem.
Aby otrzymać kredyt na dowolny cel wystarczy już 470 zł miesięcznego dochodu. Nie ma zbędnych formalności oraz zabezpieczeń. Umowa kredytowa może opiewać na kwotę do 60 tys. złotych. Raty można płacić nawet przez osiem lat.
„Klient wypełnia wniosek dostępny na stronach Money.pl. Po weryfikacji bank wysyła gotową do podpisania umowę. Kiedy wróci ona do banku, ten przesyła pieniądze na konto osobiste” – mówi Artur Kośny, dyrektor sprzedaży Money.pl.
Dodatkową zaletą nowej oferty jest możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat. Możliwe jest także zawarcie ubezpieczenia od utraty pracy, ubezpieczenia na życie oraz trwałej niezdolności do pracy.
Dla pierwszych 100 klientów Money.pl przygotowało drobne upominki – bezprzewodowe, optyczne myszki z podkładką.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.