Z jednej z najpopularniejszych metod płatności w Cinkciarz Pay – przelewów online – mogą już korzystać klienci kolejnych 15 banków. Autorski system płatności Cinkciarz.pl rozszerza zakres działania Pay-By-Link.
Podczas zakupów w sklepach internetowych, korzystając z przelewów online w ramach Cinkciarz Pay, klienci zostają automatycznie przekierowani na stronę swojego banku. Nie muszą wpisywać kwoty, numeru rachunku czy też informacji o odbiorcy. Wszystkie dane w przelewie online są uzupełnione – wystarczy zaakceptować transakcję.
Z przelewów online, czyli płatności Pay-By-Link w Cinkciarz Pay, mogą od teraz korzystać klienci następujących banków: Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, Bank Millennium, Citi Handlowy, Getin Bank, Noble Bank, Credit Agricole, Nest Bank, Plus Bank, Bank Ochrony Środowiska, Bank Nowy BFG, Bank Pocztowy, Envelo Bank, SGB-Bank i Bank Spółdzielczy w Brodnicy.
Wcześniej opcja była dostępna dla klientów PKO BP, Inteligo, Banku Pekao, mBanku, BNP Paribas, Alior Banku i Idea Banku, zatem obecnie już zdecydowana większość kupujących za pośrednictwem Cinkciarz Pay może korzystać z przelewów online. Teraz czas na dalszą ekspansję i kolejne kroki w rozwoju naszego autorskiego systemu płatności – mówi Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.
Klienci sklepów, korzystających z Cinkciarz Pay, mają do dyspozycji 28 walut. Dzięki Cinkciarz Pay, sklep nadal może otrzymywać płatności w wybranej przez siebie walucie (np. w złotych), jednocześnie dając swoim klientom możliwość płacenia w walucie ich karty czy rachunku bankowego – np. dolarach. Obecnie w Cinkciarz Pay są już dostępne oprócz Pay-By-Link m.in.: BLIK, Google Pay, karty Visa i MasterCard, Trustly, POLi, iDEAL czy UnionPay International. Fintech planuje niedługo udostępnić także płatności za pomocą PayPal, a także Apple Pay.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.