Sklep internetowy Merlin.pl otworzył nowy dział – merlinprezenty. Dział ten proponuje ok. 10 tysięcy różnorodnych, spersonalizowanych podarunków. Nowy dział rusza przed świętami Bożego Narodzenia i jest główną osią rozpoczynającej się 5 listopada kampanii reklamowej Merlina, która potrwa do grudnia.
Dział ten proponuje ok. 10 tysięcy różnorodnych, spersonalizowanych podarunków. Ma za zadanie pełnić przede wszystkim funkcję doradczą. Towary podzielone są na kilka kategorii w zależności od okazji, którą mają uczcić (takie jak ślub, nowe mieszkanie, chrzest), od roli, jaką obdarowywana osoba pełni w naszym życiu (czy to babcia, dziadek, dziewczyna, tata), w jakim jest wieku, jaką ma osobowość (intelektualista, romantyk, elegant, smakosz, mający wszystko) oraz czym się interesuje (manga-maniak, wędkarz, majsterkowicz).
Nowy dział rusza właśnie teraz, tuż przed szczytem zakupowym przed świętami Bożego Narodzenia. Jest główną osią rozpoczynającej się 5 listopada kampanii reklamowej Merlina, która potrwa do grudnia. Reklamy znajdą się w największych portalach internetowych, takich jak Onet, WP i Interia, również w tradycyjnych mediach – telewizjach ogólnopolskich (TVN ,TVP, TV4, Polsat) oraz kanałach tematycznych. Reklamy będzie można też zobaczyć m.in. na Youtube.
Kreację przygotowała agencja Zero7 (która wspólnie z Merlinem wygrała nagrodę Effie za ubiegłoroczną kampanię reklamową), zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:CIA. Ubiegłoroczna kampania koncentrowała się na budowaniu wizerunku, tegoroczna jest kampanią prosprzedażową.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.