Blip.pl – serwis mikroblogingowy, łączący w sobie cechy bloga, komunikatora i czata zaprezentował swoim użytkownikom nową, funkcjonalność: wiadomości głosowe.
Każdy użytkownik, który zadzwoni z aktywowanego wcześniej telefonu na specjalny numer, może zostawić krótką wiadomość głosową, która zostanie następnie opublikowana na jego blogu. Blip nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za korzystanie z tej funkcji. Ale to nie wszystko. System wiadomości głosowych został zintegrowany także z komunikatorem Gadu-Gadu, dzięki czemu można je nagrywać za darmo, korzystając z usługi połączeń głosowych między użytkownikami Gadu-Gadu (Gadu naGłos).
Blip to serwis umożliwiający podtrzymywanie kontaktów pomiędzy znajomymi za pomocą krótkich komunikatów. Każda informacja wysłana na Blipa rozsyłana jest automatycznie wśród znajomych. Do tej pory blipujący mogli umieszczać w nim krótkie informacje tekstowe, zdjęcia robione komórką i wysyłane MMSem oraz filmy.
„Blip to świetny sposób na podtrzymywanie więzi z grupą bliskich osób” – mówi Marcin Jagodziński, współtwórca serwisu Blip. „Nie zawsze jednak słowo pisane jest najwłaściwszym sposobem przekazania tego, co mamy do powiedzenia. Dlatego oddaliśmy głos naszym użytkownikom. Dosłownie. Jest to także praktyczny przykład korzyści, jakie daje integracja Blipa z innymi usługami Gadu-Gadu S.A.”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.