Agencja Interaktywna eFresh zbudowała serwis internetowy dla notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie firmy HYDROBUDOWA Włocławek S.A., która należy do Grupy Kapitałowej PBG.
Zadaniem Agencji było przygotowanie koncepcji i wdrożenie serwisu www dla spółki HYDROBUDOWA Włocławek S.A. Efekty pracy eFresh można oglądać pod adresem www.hbp-sa.pl. Najważniejszą częścią nowej strony internetowej jest dział poświęcony relacjom inwestorskim z szerokim zakresem informacji na temat działalności firmy. Serwis dodatkowo wykorzystuje autorski program CMS HYDRAportal (www.hydraportal.pl) do samodzielnego zarządzania stronami www.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.