Do końca grudnia potrwa kampania PLAY informująca o otwarciu sieci punktów sprzedaży Play w sklepach MediaMarkt.
Koncept zakładał stworzenie w każdym z objętych kampanią punktów, indywidualnych, wielkopowierzchniowych layoutów współgrających z tłem, na jakim zostały umieszczone. Kampania wymagała, zatem wykonania zdjęć każdego z budynków i naniesienia na nie projektów z wykorzystaniem charakterystycznego brandingu. Dzięki temu zabiegowi udało się wywołać złudzenie optyczne sugerujące, że Play niemalże rozsadza od środka sklepy MediaMarkt, w których się znajduje.
„Cieszymy się, że dzięki otwartości Klienta powstały projekty, które w naprawdę innowacyjny sposób traktują najprostszy z możliwych tematów: informację o punkcie sprzedaży. To dowód, że gotowość do podejmowania wyzwań technicznych i organizacyjnych w imię kreatywności i jakości działania, procentuje” – komentuje Magdalena Tuczyńska, szefowa AdWorks.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.