Arena.pl rozpoczyna współpracę z PayPo, dostawcą usług odroczonej płatności. Na mocy umowy usługa dostępna będzie dla kupujących na Arenie jeszcze w tym roku. Spółka przewiduje, że zawarcie umowy przyczyni się do zwiększenia wskaźnika GMV (Gross Merchandise Volume), jak również podniesie średnią wartość koszyka oraz zwiększy konwersję.
PayPo to polski fintech, oferujący wygodną i bezpieczną usługę odroczonych płatności. Spółka w ostatnim okresie bardzo dynamicznie rośnie: liczba zrealizowanych transakcji wzrosła blisko czterokrotnie rok do roku w pierwszym kwartale 2021 roku. W okresie od stycznia do kwietnia PayPo zrealizowała 2 miliony transakcji.
Arena.pl ciągle się rozwija, stawiając klientów w centrum uwagi i budując kolejne partnerstwa. PayPo jest dość młodym podmiotem, ale już stał się liderem branży fintech i nieodłącznym elementem ekosystemu e-commerce w Polsce. Zarząd firmy przekonał nas do współpracy czytelnym i szybkim sposobem weryfikacji kupujących oraz klientocentrycznym podejściem do biznesu – powiedział Łukasz Parafianowicz, dyrektor generalny arena.pl.
Konsekwentnie wdrażamy strategię rozwoju, z korzyścią dla naszych klientów – obok produktu ratalnego, to kolejne udogodnienie dla kupujących na polskiej platformie handlowej. Wierzymy, że produkt PayPo wpłynie pozytywnie na wskaźniki Areny, podnosząc średnią wartość koszyka oraz doprowadzi do odzyskania utraconych koszyków, np. z powodu braku środków na koncie kupującego w momencie zakupu. To zarazem usługa idealnie skrojona pod obecnych i przyszłych użytkowników platformy z młodego pokolenia, które jest bardzo ważne dla Areny – dodałą Maria Bogajewska, prezes Zarządu arena.pl.
W Arena.pl liczba dokonanych transakcji wzrosła o 23 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ub. roku., a średnia wartość koszyka jest większa o 73 proc. Równocześnie spółka notuje wzrosty notowań akcji najwyższe w swojej historii. Kurs akcji utrzymuje się na poziomie 6,20 zł.
Arena.pl S.A. zapowiada złożenie wniosku o przeniesienie notowań na parkiet główny Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie jeszcze w tym roku.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.