PayPo

Ranking Digital Champions: Wzrost kapitalizacji spółek technologicznych w CEE

Łączna kapitalizacja największych spółek technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej wzrosła o niemal 10% w ciągu ostatniego roku, osiągając wartość 117 miliardów USD, jak wynika z najnowszego raportu Fundacji Digital Poland. W tegorocznym rankingu Digital Champions zadebiutowało 15 nowych firm, co podkreśla dynamiczny rozwój branży. Eksperci Fundacji zauważają, że wzrost wartości spółek średniej wielkości jest szczególnie istotny, […]

Ranking Digital Champions: Wzrost kapitalizacji spółek technologicznych w CEE więcej »

Dzień Dziecka: Wydatki Polaków na prezenty dla dzieci

Zbliżający się Dzień Dziecka to nie tylko moment radości dla najmłodszych, ale także istotny okres w kalendarzu zakupowym Polaków. Z badania przeprowadzonego przez PayPo wynika, że aż 60% Polaków co roku przygotowuje upominki z tej okazji. Najczęściej wybierane są zabawki, słodycze, książki, ubrania oraz gotówka, na którą decyduje się aż 42% badanych. Choć większość nie

Dzień Dziecka: Wydatki Polaków na prezenty dla dzieci więcej »

PayPo: Polacy nie rezygnują z tradycji wielkanocnych mimo wzrostu cen

W obliczu rosnących kosztów życia, Polacy wciąż przywiązują dużą wagę do tradycji związanych z Wielkanocą. Z najnowszego badania przeprowadzonego przez PayPo wynika, że święta te są postrzegane jako ważne wydarzenie rodzinne i społeczne. Mimo trudności finansowych, 57% respondentów nie planuje zwiększenia wydatków w porównaniu do lat ubiegłych. Najczęściej wskazywany budżet na organizację świąt mieści się

PayPo: Polacy nie rezygnują z tradycji wielkanocnych mimo wzrostu cen więcej »

PayPo: 52% Polaków rezygnuje z zakupów online bez płatności odroczonych

Według najnowszego raportu PayPo „Polak na zakupach z BNPL”, 52% ankietowanych Polaków rezygnuje z zakupów w sklepach internetowych, które nie oferują opcji płatności odroczonych. Wzrost popularności tej formy finansowania jest zauważalny nie tylko w e-commerce, ale także w zakupach stacjonarnych, gdzie 43% badanych planuje korzystać z płatności odroczonych. Płatności odroczone stają się kluczowym czynnikiem wpływającym

PayPo: 52% Polaków rezygnuje z zakupów online bez płatności odroczonych więcej »

PayPo wprowadza płatności odroczone w Comfino

PayPo to znany dostawca płatności odroczonych w Polsce, który zyskał uznanie wśród klientów e-commerce w różnych branżach. W ostatnim czasie firma nawiązała współpracę z giełdową spółką Comperia.pl, co umożliwi klientom sklepów oferujących płatności Comfino korzystanie z rozwiązań PayPo. Tomasz Hadzik, Executive Vice President w PayPo, podkreśla, że współpraca ta jest naturalnym krokiem w kierunku dostarczania

PayPo wprowadza płatności odroczone w Comfino więcej »

Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPo

Płatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz kartą PayPo płacić będzie można praktycznie wszędzie, nie tylko w sklepach online i stacjonarnych, ale także w punktach usługowych, akceptujących karty płatnicze. Od momentu wprowadzenia karty w listopadzie 2024 roku, skorzystało z niej już 100

Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPo więcej »

Arena.pl rozpoczyna współpracę z PayPo w zakresie odroczonych płatności

Arena.pl rozpoczyna współpracę z PayPo, dostawcą usług odroczonej płatności. Na mocy umowy usługa dostępna będzie dla kupujących na Arenie jeszcze w tym roku. Spółka przewiduje, że zawarcie umowy przyczyni się do zwiększenia wskaźnika GMV (Gross Merchandise Volume), jak również podniesie średnią wartość koszyka oraz zwiększy konwersję. PayPo to polski fintech, oferujący wygodną i bezpieczną usługę

Arena.pl rozpoczyna współpracę z PayPo w zakresie odroczonych płatności więcej »

Przewijanie do góry