Od połowy lipca rozpoczął się oficjalny audyt danych statystycznych portalu Gery.pl realizowany na podstawie umowy z firmą Gate – autora systemu trackingowego MyStat.
Zastosowanie technologii MyStat do badania oglądalności dużego portalu i weryfikacji danych statystycznych – jest pierwszym krokiem w kierunku otwarcia tego systemu na rynek dużych serwisów korporacyjnych i portali internetowych jako zewnętrznego systemu audytowego. Działanie to zbiegło się również z rozpoczęciem promocji rozbudowanego systemu partnerskiego dla wszystkich, którzy chcieliby pośredniczyć w sprzedaży komercyjnej wersji MyStat.
Wprowadzenie audytu oglądalności dla portalu Gery.pl ma na celu uwiarygodnienie danych statystycznych przedstawianych klientom reklamowym oraz dokładne zdefiniowanie profilu i zachowań użytkownika. Jest to jeden z etapów przeobrażania portalu w profesjonalne medium reklamowe polskiego Internetu. Od pierwszego lipca w portalu obowiązuje nowy cennik reklam (http://reklama.gery.pl), który został dopasowany do aktualnych tendencji rynkowych.
Po koniec lipca zostanie opublikowany pierwszy raport na temat użytkowników portalu, co umożliwi wszystkim zainteresowanym na wybranie odpowiedniej grupy docelowej dla planowanych kampanii reklamowych w okresie jesienno-zimowym.
http://www.gery.pl
http://www.mystat.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.